Welkom!

10 augustus 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. martje:
    26 augustus 2010
    Ik ga jullie zeker volgen! We wensen jullie veel avontuur, geluk, sterkte en plezier! Dikke kus en knuffel, Mart, Rob, Joes en Antje
  2. Anne:
    26 augustus 2010
    Spannend!!! Nog 9 nachtjes en dan is het zo ver......Wij zijn heel erg trots op jullie!
    Liefs, pap/Stefan en mam/Anne
  3. Caroline:
    28 augustus 2010
    Hey Sander en Linda,
    Jullie gaan het avontuur tegemoet! Heel veel succes met de voorbereidingen en alvast een goede reis. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen en blijven graag op de hoogte. Lieve groeten van ons allemaal. Peter-Jan, Caroline, Valerie, Cathelijne en Siebe
  4. Jolanda van de Velde:
    31 augustus 2010
    Hoi Sander en Linda,

Ik zag op het lab. (Zevenaar) dat jullie zaterdag al vertrekken naar Oeganda. Nog maar een paar nachtjes slapen. Spannend hoor. Leuk dat we jullie avonturen kunnen volgen. Ik wil jullie een hele goede reis toewensen en een hele goede en bijzondere tijd in Afrika. Het zal vast een geweldige ervaring worden, geniet ervan.

Groetjes, Jolanda
  5. Lianne:
    2 september 2010
    Super tof! Ben benieuwd naar jullie avonturen daar. Succes met de laatste voorbereidingen en alvast heel veel plezier!!
    xx
  6. Sanne:
    Ha Linda en Sander,
    Ik heb me aangemeld voor jullie site! Goede vlucht eerst zaterdag, maar vooral heel veel succes en plezier daar. Alles kan (iig veel meer dan je denkt) maar niet altijd op de manier waarop je verwachtte dat het zou gaan. Geniet ervan. xx Sanne
  7. Ellis:
    2 september 2010
    Leuk dat jullie een site bijhouden. Goede reis zaterdag en veel succes! Mochten jullie vragen hebben, mail even!
  8. Willy en Theo:
    hoi Sander en Linda,

Ook wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen nadat wij jullie eerst zaterdag gaan uitzwaaien. Veel succes en een fijne tijd in Oeganda!
    xxx van mam & pap
  9. Marco, Véronique, Jelle:
    2 september 2010
    Het is bijna zover. En dan gaan jullie een leuke tijd tegemoet. Geniet ervan en een hele goed reis.
    Groeten Marco, Véronique, Jelle
  10. Toon en Rosalie:
    Hoi Linda en Sander,

Wij wensen jullie een fantastische reis en een schitterend mooie tijd toe in Oeganda.Geniet van de prachtige natuur en avonturen.De site wordt wel door ons bekeken.
    Veel plezier.
    Groetjes van Jill,Pia,Toon en Rosalie
  11. José:
    3 september 2010
    Hallo Linda en Sander
    Ik wens jullie ook een mooie tijd met bijzondere ervaringen, niet teveel schokkende dingen en geniet als het kan van de mooie natuur en natuurlijk een safaritour. Veel succes met de werkzaamheden daar en ik ga jullie zeker volgen, groetjes José van L.
  12. Frans en Annemieke:
    3 september 2010
    Hallo Linda en Sander,
    We wensen jullie een goede reis en hele fijne tijd in Oegande.
    De verhalen zullen we zeker lezen.Succes met jullie project en de groeten van Frans en Annemieke.
  13. Bryley:
    4 september 2010
    Hoi Linda en Sander!
    Ontzettend veel plezier in Oeganda! Het wordt echt geweldig!
    Ik verheug me op de leuke verhalen en de opmerkingen over hoe verschillend het cultuur daar is op deze site! Wie weet wat jullie te wachten staat!
    Ik zal jullie ontzettend missen!
    Groetjes,
    -xxx- Bryley
  14. Anne:
    4 september 2010
    Uitgezwaaid en tranen gedroogd ;-) Wij zijn weer thuis en jullie zitten in de lucht op weg naar het avontuur! Hopelijk hebben jullie een goede vlucht. We kijken erg uit naar de verhalen op jullie site.
    Liefs en dikke kus,
    pap en mam
  15. Stefan:
    7 september 2010
    Succes
  16. Alphons, Joan en Marjolein:
    7 september 2010
    Veel plezier met jullie avontuur en succes met jullie 'uitdagingen'. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

Groeten uit een regenachtig Nederland.